Thursday, February 17, 2011

Merisik, bertunang & berkahwin

oh noooo!!!! adakah blog ini akan bertukar? 


belum lg... hehehe... but as an info for single girl outthere, couples, b2b even for myself.. 
di atas ni antara contoh2 yg akan dilalui oleh seorang perempuan yg meningkat dewasa & akan berumah tangga. hey lina .. ni leh jd rujukan tuk ko.. ntah brape bulan je lg tuk ko bergelar isteri.. sume dokumen dh siap ker? hahaha... xpe2.. time aku nti aku gegar rumah ko tuk tlg aku plak.. @__@

pergh...byk plak kerja blogwalking nih.. sapa2 mahukan aku dok melangut kt blog korunk silalah tlgkan link kay.. aku akn cpat2 jd follower.. *dang!! satu blog b2b tu ade cite psal paperbag yg dia order kt penang.. sapa tau link dia ek?* 

2 comments:

~lina talib~ said...

sangat berguna!! :D aku print lagi tau! haha

Unknown said...

blog syafa ada juga crita paperbag ^__^ dtg laa singah