Wednesday, May 14, 2008

bebal.. ke bebel

ater..
camane gaye nak citer..
udah 2-3 hari gini
udah penat
udah letih
gini aje lah yer..
teman mengkhabo kan kat semua..

udah 2-3x dah..
asal balik bilek sewa jer aku tido..
asal balik bilek sewa jer aku tido...
lau tido awal kul 10mlm okay ler tuh..
ni..kul lapan aku dh lelap mata..sedo2 jam 1pagi..
dinner ntah ke mana..supper memang idok ler yer..
bangkit pun hanye tutup lampu bilek
pastu....
ZZzzzzzzzzZZZzZZZZZzzzzzzzz...
tapi p keja ngantoks gak..
x pulak aku segar bugar ceria cam bunga kembang pagi

kena 3malam berturut-turut mau bebal otak aku..
kenapa ek?
lau dulu slagi lum kul 12malam slagi tuh ler mata aku segar..

xpe²..
pasni nak cari dvd layan kat notebook aku..
moga² mata aku segar balik..
idok ler kuyuuu layuuu jerk..

sesi mendonlod lagu bermula malam ini..
yahuuu...
notebook aku dah okies..
tak kisah ler notebook lama..
janji leh guna..
hadiah besday masa umo 20thn tuh..
2nd hand pung 2nd hand lah..
asalkan berjasa..
lepassss buat projek entrep masa zaman study dlu..
hahaha..
jangan pas ni dok donlod lagu layan dvd tp notebook tengok aku balik...
bahye²..
hueihui..

No comments: